tobylina Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Den har så sinnsykt fin design! Noen som har erfaringer?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Jeg har selv kjøpt Xadventure Inmotion, og er veldig fornøyd med designet. Har ikke brukt den ennå, siden det er en stund igjen til termin. Men syns jeg har gjort et godt kjøp, og gleder meg til å bruke den. Jeg valgte den som er grå med limegrønn inni, den er kjempekul! Butikken på Tveita har jeg kjøpt min og var der mange ganger før og testet den, før jeg tok valget.
tobylina Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Takk for svar. Jeg skal ta turen til Tveita i morgen og sjekke den ut. Håper at den svarer til forventningene, for det er den absolutt fineste vogna jeg har sett, selv om det bare er på bilde. Lykke til med vogna :-)
♥lurelure♥ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg har kjøpt xadventure ranger på tveita:) grå/stål farget. Vi syntes den er superstilig og veldig god og trille. Tok en liten trilletur ned til garasjeanlegget etter mørkets frembrudd for å se om vi fikk den nedi bagasjerommet, og det gikk veldig bra:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå