Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi på 5 mnd har alltid vært grei å legge! Hun sover på eget rom og legger seg kl.19. Og hun har de to siste mnd klart å sovne av seg selv hver eneste kveld! Også har hun våknet rundt ett på natta for å få pupp.

Problemet begynte forrige onsdag...

Hver kveld nå har hun våknet i halv ti tida, og det starter med litt sutring, jeg går inn å gir henne sutt, hun roer seg, men to min. senere skriker hun til og da nytter ikke sutt. Jeg må til slutt ta henne opp fordi hun blir helt hysterisk...Så roer hun seg til slutt og jeg legger henne ned, men da skriker hun til igjen. Da gir jeg henne pupp, og hun spiser masse selv om hun fikk mat kl sju. Og hun roer seg igjen og sovner endelig!

Sånn kan hun holde på midt på natta også.

Jeg er vel oppe å gir henne sutten 5-6 ganger i tillegg. Slitsomt...

Jeg må nevne at hun er litt forkjøla, men tror ikke det er det som plager henne.

Huff... hva skal jeg gjøre? Jeg er jo ikke vant til at vi har det sånn.

På dagen er hun verdens snilleste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hende at hun rett og slett trenger mer mat!!

jeg har det sånn støtt med datteren min (hun er jo ikke mer enn 7 uker og vokser som bare den), men det kan hende at hun har en påfølgingsperiode som tilsier at hun har vokst såpass at hun trenger mer næring...

Skrevet

Hmmm... ja kanskje det..

Men hun får mat tre ganger i løpet av natta.. burde ikke det holde? Også sutten endel ganger også ... Det er utrolig slitsomt å holde på sånn.. er sikkert oppe en gang i timen noen netter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...