2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 er saa redd de skal sende meg hjem uten aa gjoere noe som helst for at noe skal starte...kommer ikke til aa faa sove i natt... begynner aa grine bare jeg tenker paa at de kanskje bare sender meg hjem igjen. jeg vil ikke gaa rundt paa denne maaten enda en uke....da kommer jeg jo til aa bli gal. hvor store er sjangsene for at de ikke gjoer noen ting? ikke stripping eller igangsettingsakupunktur eller igangsettingskur...ingenting? hva tror dere? blir man vanligvis bare sendt hjem igjen? jeg er 8 dager over naa, og jeg er helt mentalt tom for tiden.
MathildeC Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Du faar proeve aa forklare til de, haaper de hoerer paa deg. For ofte kan de vel vente til max 14 dager over tiden, men skulle naa tro at de ogsaa ser ann hvordan mor foeler seg. Kanskje du bare skal staa paa ditt? Lykke til i alle fall, haaper det gaar din vei!
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 takk skal du ha. Hadde liksom bestemt meg for aa staa paa mitt og alt det der...men naa har jeg blitt saa nervoes at jeg veit ikke om jeg vil greie aa si noe som helst!
77modell Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Kanskje du blir strippa. Jeg tror ikke du blir satt i gang i morgen uten en spes grunn ivertfall. Evt sent hjem med beskjed om at viss ikke noe har skjedd innen da eller da så skal du inn for igangsettelse. Men det er va jeg tror da...........
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Gruer meg jeg også! Men HEIA oss, det kommer til å gå bra:):)
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2007 er det jeg er redd for ja...
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 tror du? du er jo kommet enda lengre over, saa de kan jo umulig sende deg hjem igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå