phantomet Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Idag har phantomet og Måka vært på vift! Vi har kjørt til den andre siden av Oslofjorden, og besøkt flotte jenter i Moss! Tusen hjertelig takk for NYDELIG lunsj, gode samtaler, latter, kos, lang trilletur (over 10 000 skritt), skohandel, kule babyklær kjøp, nye steiner og mange timer i hyggelig selskap! Takk for en fantastisk dag Attpåklatten og Frk. Rosa! Vi kommer mer enn gjerne tilbake til Mosselukta, når det måtte være! Klem klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Takk selv! Det var bare fantastisk hyggelig at dere kom, du og gullmåka over alle måker:-) Deilig å skravle, bevege seg igjen, få frisk luft, shoppe og ha det topp:-) Gjentas gjerne ja:-)) Klemmer fra oss og:-) Lille rosa & mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå