Gå til innhold

En strålende fin dag!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har phantomet og Måka vært på vift!

 

Vi har kjørt til den andre siden av Oslofjorden, og besøkt flotte jenter i Moss!

 

Tusen hjertelig takk for NYDELIG lunsj, gode samtaler, latter, kos, lang trilletur (over 10 000 skritt), skohandel, kule babyklær kjøp, nye steiner og mange timer i hyggelig selskap!

Takk for en fantastisk dag Attpåklatten og Frk. Rosa!

 

Vi kommer mer enn gjerne tilbake til Mosselukta, når det måtte være!

 

Klem klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk selv!

Det var bare fantastisk hyggelig at dere kom, du og gullmåka over alle måker:-)

Deilig å skravle, bevege seg igjen, få frisk luft, shoppe og ha det topp:-)

 

Gjentas gjerne ja:-))

 

 

Klemmer fra oss og:-)

 

Lille rosa & mamma

Skrevet

Å så fint!!! Heldiggriser, det fortjener dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...