Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er 35+5, og skal ikke til jordmor før jeg 31.mai (en uke før terminen) Var hos henne 2. mai. Skal til legen den 15. Hvor ofte skal man egentlig på kontroll den siste måneden?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 her er det rutine med kotroll hver2. uke den siste mnd. synes kanskje det var litt lenge imellom sånn på slutten. ring å hør med JM du. lykke til.
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 her (mo i rana) faar man kontroll hver uke den siste maaneden. syntes du maa vente alt for lenge...man har jo saa mye man lurer paa mot slutten, og det kjennes saa betryggende aa bli sjekket saa ofte av jordmor.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Her er det standard med hver uke siste mnd. Mulig det er så ofte fordi det er langt til nærmeste sykehus.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Takk for svar. Jordmor er det ingen vits å ringe til føler jeg. Blir ikke tatt seriøst av henne uansett (Har jordmor på lokal helsestasjon, og hu er der EN gang i uka..) Men hører med legen når jeg skal dit til uka igjen..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 hver uke siste mnd, legen sa de gjorde ihvertfall det med førstegang fødende,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå