prøvekluten+3små Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 ..siden vi nå får ei jente,så stemmer begge deler:-O nesten litt freaky,siden jeg ikke tror på slikt..
*Villekulla* Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Begge deler stemmer på meg også. Ringtesten er jo skremmende riktig hver gang vi damer i familien har tatt den. Alt vises jo, aborter og det som er...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Bim sitt kart stemmer på meg, samt ring testen... Venter gutt:)
superbabe007 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 eh, trodde jeg visste hva som var ringtesten. man holder en ring i en tråd over navelen og kjønnet er utifra om ringen svinger fram og tilbake som en pendel, eller om den beveger seg i ring over navelen.. men hvordan vises da en abort?? hmmm... hvis noen gidder og oppklare litt for meg blir jeg veldig glad )
@nne p@ l@nne Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Har ikke prøvd ringtest, men kartet har faktisk stemt på alle i vår familie. Har da bare sjekket de som er født i løpet av de siste årene da.
prøvekluten+3små Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 ..en abort vises som det kjønnet det evt hadde blitt..så si du har en abort(jente)+2 jenter,så hadde det komt tre ringer selv om du bare har to barn..mener jeg..var slik jeg fikk det forklart hvertfall
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Denne ringtesten må jeg prøve, hvordan og hva er hva??? Takk :-)
Anele&Solstråla Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Venninnen min viste meg denne ringtesten.. men vet ikke om det var riktig.. gullring i et hårstrå... på henne gikk den i ring, og det ble gutt... på meg går den frem og tilbake...har prøvd to ganger nå og er i uke 15. Er dette riktig?
prøvekluten+3små Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 du napper ut et hår og henger ringen i dette..over magen om du er gravid,over håndleddet om du ikke er det.så skal ringen fortelle deg hva for kjønn du evt allerede har,og hva du kommer til å få..litt sært dette,for sjøl om man holder ringen så dønn i ro som d er mulig me en menneskehånd,så lager den ulike bevegelser.. fremogtilbake-gutt ring-jente (mener jeg husker d var det ja) ringen stopper mellom hver gang før den liksom begynner på nytt igjen,og stopper helt etter det antallet barn du er ment å skulle få...stoppa etter fire til meg..ganske freaky,for har tenkt oss tre vi da;o)
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Okey, takk, da skal jeg forsøke dette.... Er i 16. uke nå, men har ikke fått UL før jeg er 19+5 så er veldig spent på kjønn, gøy å se om det stemmer da! Dette er min første, blir spennende å se hvor mange jeg skal ha også!!!
prøvekluten+3små Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2007 mener jeg fikk 2x frem og tilbake og 1x ring,så 1x frem og tilbake til slutt..jeg har to gutter og venter ei jente...ska t å prøve igjen seinere:o)
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Noen som kan fortelle meg hvor jeg finner det kinesiske kartet?
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Da prøvde jeg, og det var ikke noen pendel her nei, gikk rundt og rundt i ring, så da blir det vel kanskje en jente da, spennende å se på UL :-)
yogamamma Skrevet 8. mai 2007 #15 Skrevet 8. mai 2007 Stemmer voldsomt på meg også den ringtesten. Slår alltid ut på min første og til nå eneste gutt som ikke vikk vokse opp til å bli født, før den sirkler i gang med de to jentene jeg nå har. Iflg testen blir det gutt, dette fjerde og iflg testen siste barnet mitt. Regner med kjønnet blir bekreftet på ultralyd. Alle jeg har gjort testen på har det stemt på, klokkerent.
JonathanTheamamma Skrevet 8. mai 2007 #16 Skrevet 8. mai 2007 Bim sitt kart sa jente på meg sist gang - fikk en gutt. Sier jente igjen nå - så da får vi sjekke på ul. Det er jo uansett 50/50 for at det stemmer, og hvis kartet hadde stemt så hadde det vel ikke vært så mange bort-adopterte jenter og jentebaby-drap i Kina? Men, testene og kartet er moro uansett )
prøvekluten+3små Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2007 ..glemte å si at ringen man gjør det med må være en gullring
*Angelface* Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 Ringtesten sa jente. Kartet på BV så og jente.Jente blir det:)
prøvekluten+3små Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 8. mai 2007 hihi,vettu,dette er bare så sprøtt! alle venninna mine som har prøvd dette stemmer d og på!
prøvekluten+3små Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. mai 2007 nei,hadde nå vel vært meg rart om d ikke var noen av de og..men ser jo ut til å stemme på majoriteten likevel da..spuukey!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå