Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 5 mnd og nekter å ta flaske. Han er ganske sta så han skriker til han blir så trett at han sovner når jeg prøver. Har her inne tidliger lest om babyer som får spiseforrstyrelser, og dette er selvsakt i tankene mine. Derfor tør jeg ikke å la han gå for lenge uten mat heller, så jeg gir meg som regel etter en stund og gir han puppen. Jeg har kjøpt inn en sånn tuttekopp fra 6mnd og oppover. Dette går sånn noen lunde, men 1/3 del blir sølt bort.. Masse søl og setter i halsen...

Noen som har råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd mange forskjellige flasker? Og hvorfor kan han ikke fortsette å få pupp hvis han vil ha det? Hva med grøt?

Skrevet

det tenkte jeg oxo...

hvirs du har bra med melk i puppen hvorfor ikke fortsette med det?

han er jo ikke mer enn 5 mnd, så hvorfor haster det?

så sant du ikke har næring nok da... men da går et vel an å gi grøt som foreslått av min "kollega" over... ;)

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg fortsette med ammingen... men det hadde vært greit om jeg kunne ha pumpa meg og gitt han på flaske. I begynnelsen av juni er det meningen at jeg og gubben skal reise bort ei natt og da skal lillegutt være hos farmor.... Han får ett grøtmåltid til kvelds. Det er ingen problem.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...