Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nettopp hadt utskrapning. Var 14 uker,men barnet døde i uke ni.Dette var fjerde gang jeg mistet,første m utskraping. Håper jeg slipper dette mer,har fått min dose på den fronten. Griner hver dag over dette lille livet som er borte. Nå vet jeg jo ikke syklusen min. Må ha en mens før jeg kan bli gravid. Er det noen som har blitt gravide før mens? Og i så fall hvor lenge etter ble dere gravide etter mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - unner ingen å oppleve det! Har selv mistet 3 stk - er nå i uke 17 igjen... Mistet i 17/18 sist pga streptokokk B infeksjon.

Vi har blitt gravide etter kun en mens og etter flere - tror ikke det er noen regel på det annet enn at kroppen er klar for det når den er klar. Lykke til videre!

Skrevet

Hei hei:)

Trist å lese at du har mistet så mange ganger.. Har mistet en gang selv, og det er fryktelig vondt. Til meg sa de på sykehuset at man burde vente til man hadde hatt en menstruasjon med å prøve igjen, nettopp fordi man skulle ha noe å regne ca termin etter den.. Men det kan også være lurt nå siden du har mistet så mange ganger å vente et par mnd så kroppen får slappe av litt.. Det er en kjempe påkjenning for kroppen å være gravid og miste, i allefall så mange ganger etterhverandre.. Har lest flere steder at risikoen for abort øker faktsik litt om man blir gravid rett etter en abort, eller hvis man har hatt flere etterhverandre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...