Gå til innhold

Skal jeg ta henne opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens snilleste jente på 5 uker, hun gråter stort sett kun når hun er sulten. Det jeg er redd for er at jeg forsømmer henne for hun sover ikke så mye om dagen, men det virker som hun har det strålende når hun ligger og pludrer for seg selv i vuggen i stuen (det samme gjelder og i sengen om kvelden). Hun kan ligge opp til 45 min å pludre for seg selv. Men hun reagerer dersom jeg går ut av rommet, da kan hun begynne å sutre.

Men bør jeg ta henne opp, eller kan hun bare ligge når hun har det så strålende der oppi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun ikke gråter så har hun det bra. Noen babyer trenger litt "fred" for å slappe av.

Når småen her begynner å sutre når han ligger i vogga eller sengen så prøver jeg først å gi han smokken, klappe litt på kinnet og kose litt med han uten å ta han opp. Enten roer han seg eller så begynner griningen etter jeg har kost han litt å da tar jeg han opp.

Skrevet

sitter her og tenker i mitt stille, hormonelle sinn "skal vi bytte??

jeg har nemlig ikke laget en sånn jente, enda jeg prøvde skikkelig hardt altså!!!

bare la henne ligge til hun selv protesterer... sukk...

Skrevet

Huff, var redd for at jeg ville provosere med innlegget mitt......

Men vi mødre skal nå bekymre oss over alt og da. Er hun for varm/kald, spiser hun for mye/for lite, er hun for rolig/for urolig osv.

Hilsen HI

Skrevet

Ble så glad da jeg leste alle innleggene.. Fint at ingen sa at du bare skal la henne ligge å gråte, eller ta henne opp og forstyrre henne.. Masse fine svar her ja! (fra meg som innimellom tar han opp for å kose litt ekstra når han er så bliiid...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...