babylove :) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 har noen av dokker fått engangsstønad ? og i korsn uke fikk dokker den ? æ leser på nav sine sider at de utbetales i uke 26.men når æ skulle levere inn søknaden sir de etter uke 28.lure på ka som stemmer.
Mammapudding Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Det skal komme etter 26 uker på vei. Jeg fikk faktisk min når jeg bare var 24 uker på vei, uten at jeg vet hvorfor. Jeg leverte søknad rett før påske og ca en uke etterpå var pengene på konto. Rart at de sier etter uke 28, da har de i alle fall ikke kontroll på når jeg har termin:)
babylove :) Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 æ snakka md nav i dag å ho dama der sa at de alllldri hadde betalt ut noen engangsstønad før etter uke 28.når æ sa at æ hviste om noen som hadde d så blei ho sur på mæ og nekta helt.men du e jo i uke 28 på lørdagen sa ho så du får vel pengan dine i neste uka da sa ho...frekke kjerring,d e akkurat som d skal gå ut av hennes pengebok.blei lei mæ
Mammapudding Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 D MÅ særiøst være samme kjærringa æ snakka me når æ leverte søknaden. Æ ba bare om litt hjælp tell å fylle ut nåkka æ lurte på å ho fatta ikkje ka æ snakka om å ikkje hadde ho tid å hjælpe mæ, men æ hadde samboern me mæ å vi ga oss ikkje!! Å enda æ sa ENGANGSSTØNAD 3 gang så bynte ho me skjema før overgangsstønad sia æ va aleinamor..Æ så på ho å sa HALLO??? Ser du ikkje samboern min eller? Ho va så sur å vanskeli at d e sykt! Men æ fikk fylt ut å levert søknaden å æ fikk pængan når æ va ca 24 uke på vei, å d e ikkje længe sia så ho må ikkje prøve sæ på at de ALDRI har utbetalt før uke 28..dustedama! Håpe du får pængan dine snart:) Kjenne æ blei amper hær æ sett;)
babylove :) Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 ja,d må være samme sure hespetreet.ho snakka i d overgansstønaden t mæ å,æ sa engansgstønad flere ganga.æ skjønne ikke svarte ho.ho vil vel at alle skal være alene mammaer.har æ ikke fått pengan mine på mandagen bli d bråk.blir så oppgitt av d suppagjenget som sitt der å leka seg md folk.
Mammapudding Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Æ skjønne ikkje ka sånne folk ska jobbe dær før! Tænk at samboern min sto rætt attme mæ å likevæl så sku ho ha mæ t å være alenemor, dustekjærring!! Du må si fra om du får pængan dine på mandag, æ e spent, syns d e heilt utruli at di kan få sæ tell å være så jævli vanskeli!!!
babylove :) Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2007 heia nu har æ ringa nav atter en gang.vel,vel,må æ si.der fikk æ jo vite at æ sku ha hadt pengan for 3 uka sia.så innen torsdagen skal æ ha de,lovde ei kjerring nu. T.T.T = ting tar tid d hadde gått litt i surr fro de bare sa ho.
Mammapudding Skrevet 14. mai 2007 #8 Skrevet 14. mai 2007 Hjælpe mæ at d går ann!!! D sku nu ikkje være muli å være så ufatteli træg! Får håpe du får pængan før torsdagen da, sia dæm sir d, men så har dæm nu sagt mye rart åsså Du e kanskje åsså "fløtta" t 3.tri nu? Syns næmli æ så nicke ditt dær inne:) Men måtte inn hit å se om du hadde fådd pængan dine. D ska vesst ikkje være lætt;)
babylove :) Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2007 æ e i uke 28 her inne men på babyverden e æ 27 + 3.så æ e ikke sikkr på kati æ skal t 3 tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå