mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er alene her også.... Dere assa!!!!!! Hørt om rett sted til rett tid.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2007 Dere venter vel til jeg har lagt meg.... Og så popper dere ut fra alle kanter... Typisk dere.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Yohoooo Hjemme alene, ja. Er pillemenn snart bedre å være skilt jo. Mannen aldri hjemme allikevel:(( Går det bra med deg da?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 hjemme alene er jeg slett ikke.....men her er jeg !!!!!! evig dibbemani.... har netopp vært igjennom en sunami....et rot uten like møtte meg i romdøra til di små snellene mine.der gikk jeg å trodde di hadde rydda.siden døra var så fint igjen å greier..men så hadde di da tømt alt,og da mener jeg alt på gulvet....slik kan det da også gjøres ja...=) såh,netopp ferdig.bare resten igjen.....snufs....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 Jepp, meg går det så bra med, verre med pc`n som bestemte seg for å nette ned her.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Her er jeg=0) Men kanskje en da for sent.........hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå