Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Mannen min har to barn fra før som er hos oss etter stadig varierende avtaler. Den siste gikk på hver andre helg og torsdag ettermiddag. Vi ønsker mer samvær, men biomor prøver å bøykottere dette stadig vekk. Nå er det vel fullt brudd og mannen min har brukt kvelden med å avreagere seg ved å pakke tingene til barna i flytteesker som står nå i stua. MEN: Vi har en sønn på 4,5 år sammen . Hva skal vi si til han? Han deler rommet med storebror, så når han våkner i morgen kommer han til å oppdage at alle tingene til broren er borte. Og han har utviklet god tidsfølelse når det gjelder halvsøskene sine. På torsdag kommer han til å skjønne at noe er gærnt. Og selv om vi klarer å distrahere han, kommer han til å mase om de like før neste helg. HVA SKAL VI SI?
ceso Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 ikke lett dette der. først og fremst vil jeg si at jeg er veldig lei meg for at mor og far ikke klarer å kontrollere situasjonen slik at det måtte gå så langt. Det er vel nesten bare å gi han den parfymerte sannheten. at pappa og mamma`n til storesøsken er litt sinte på hverandre, for voksne kan bli sinte og krangle de oxo slik som du og ..... kan gjøre/har gjort i barnehagen og at barna skal bo hos mamma`n sin en stund osv... kan jo hende det ordner seg etterhvert oxo.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg håper mannen din ombestemte seg og pakket ut tingene igjen. Han er sint på barnas mor, og må la det gå ut over henne, ikke barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå