OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Gullet har alltid sovet på ryggen, men har nå begynt å legge seg på siden/magen i løpet av natten (6,5 mnd) Snur ham tilbake, men han flipper rett rundt igjen... Han er veldig sterk, reiser seg opp på alle fire. VIlle dere stresset med det - andre med lignende erfaring? Har ikke lyst å legge ham i soveposen, tror det bare blir hyling...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Du kan jo ikke passe på han hele natta. Snur han seg fra mage til rygg selv, ville jeg ikke tenkt så mye på det. han sier nok i fra dersom han vil ha hjelp
simbamamma Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Er akkurat det samme her, men legen på 6mnd.- kontrollen, sa at det ikke er noen fare, så lenge de ligger med frie luftveier og er sterke nok til å løfte seg selv opp på armene, eller snu seg.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 takk for svar:) Trodde ikke jeg skulle bli sånn pinglemamma denne gangen, var helt på tuppa med førstemann:) Har lært meg å slappe mer av med denne bajasen da,men noe må man vel bekymre seg for:) Han har snurret rundt omkring siden han var 3 mnd, så det skulle vel være greit:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Når Lukas var på den alderen så begynte jeg å la han ligge som han selv ville. Kunne snu han før jeg la meg, men varte toppen 10 min så var han på mage igjen :-p
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Det problemet har jeg med gutta mine også..men jeg snur dem da...jeg klarer ikke la være. Er så livandes redd
to+en til! Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Her snur mini seg på magen med en gang jeg legger han ned i senga. Men han ligger alltid med frie luftveier og han er 11 mnd gammel, så han snur seg om han vil. Men han har lagt på magen noen mnder da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå