Go i magen Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Tror jeg har fått det nemlig. Trodde først det var stingene som klødde men merker nå at det er i sjeden og overalt. smurt med Canestensalve men ikke tatt en kur med vagitorie og det hele. noen som vet om dette er greit å bruke? Blir desperat jeg................................ Klem til alle
MorT-3gutter Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har også vært plaget med dette etter de forrige fødslene. Til meg skyldes det at jeg ikke tåler å gå med bind over så lang tid. Løsningen for meg var og gå ove til Saba-bind som puster bedre. De er litt tjukke men alt for å unnga soppkløen. Litt usikker på om du kan bruke en slik vagitorie, men ring helsestasjonen/legen og spør. Ellers er det lurt og gå litt uten noe der nede så man får litt luft inn. Lykke til
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Det kan brukes, men om salven ikke gjorde noen forskjell kan det hende du har en annen type sopp enn den canesten hjelper mot og da må du til legen for å få avgjort hvilken krem/vagitorie som skal brukes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå