Gå til innhold

kan en bli gravid viss en hopper av i svingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker ikek perensjon for øyeblikket.skal bestille ladycomp snart. tåler ikke kondomer eller hormoner. så nå bruker me at han går utav meg før utløsning. går dette greit? eller kan eg risikere å bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! Kommer som regel noen sædceller ut før selve utløsningen, så du kan fint bli gravid med hopp av i svingen metoden!

Skrevet

Gjett en gang...

Skrevet

Ja, det kan du. Så lenge dere har sex (han er inni deg) risikerer du alltid å bli gravid, selv om dere hopper av i svingen.

Skrevet

Du kan risikere det ja...han KAN lekke noen dråper før han rekker å trekke seg ut..jeg vil ikke anbefale det hvis du VIRKELIG ikke vil bli gravid. tåler du ikke spiral heller. jeg tåler heller ikke kondomer. Men man får kjøpt allergivennlige

Skrevet

takk for svar=)

spiral har eg ikke tenkt på enda....så takk for tips:) det er vel ikke hormoner i det?

så nå får eg bare håpe at det ikke er derfor eg er konstant kvalm da:/

hvor kan en kjøpe allergivennlige kondomer da?

Skrevet

Har ett lite nurk ved siden av meg som vitner til det jeg....:o)

Skrevet

Neida, går ikke det! Bare kjør på...

Skrevet

vil bare si at jeg er å konstant kvalm (dvs våkna i natt av at jeg var kjempe kvalm,ikke gått bort enda..) så jeg var og kjøpte en graviditets test i dag,heldigvis negativ. ikke klar for enda en,snuppa er jo bare 12 uker..

så må til legen jeg å få noe prev. endelig begynner sex å bli godt!!

Skrevet

Ja! Lillegutt på 10 mnd skulle egentlig havnet på lakenet, men slik ble det altså ikke. Beste "feil" noensinne ;o)

Skrevet

Det finner du snart ut av ...he he

Skrevet

Beklager at jeg trykker på anonym-knappen, men jeg bare må.

Lurer litt på hvor gammel HI er som kommer med et slikt spørsmål, trodde dette var ungdomsskolelærdom? ;-)

Skrevet

Jeg ble til fordi pappa hoppa av i svingen. Så det er nok ikke et HELT sikkert prevensjonsmiddel nei :)

Skrevet

Jøss, tenk å spørre om sånt i det hele tatt...

JAAAAAAAA SÅ KLART MAN KAN BLI GRAVIIIIIIIIID DAAAAA!!!!!

Man blir jo til og med gravid på PILLAAAAA!!!!!

HALLLLLLOOOOOOOO!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?

Skrevet

Det er forbausende mange som faktisk tror det holder at mannen ikke ejakulerer innvendig. Trist, men sant.

Skrevet

Enig med ka-ping, merkelig at så mange tror at det er en prevensjonsmetode,hadde aldri stolt på det jeg.ikke i min villeste fantasi hadde jeg turd det ,hvis jeg ikke ønsket et barn.

Skrevet

Jeg har blitt gravid på den måten, så ja. Det er fullt mulig. Hvis ikke ville vel flere praktisert denne "prevensjons"metoden ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...