Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt tripp trapp til 1 mann og veldig fornøyd har fått låne slik kiddo nå å har ikke fått prøvd den enda så jeg vet ikke......

Skrevet

Jeg holder en knapp på TrippTrapp.....

Skrevet

Kiddo helt klart. Har enda ikke skjønt hva folk liker bedre med tripp trapp...

kiddo er så mye lettere å regulere hvis et annet barn skal bruke (trenger ikke verktøy)

Og den kan klappes litt sammen, så den tar mindre plass.

Dere som helst vil ha tripp trapp, har dere ikke prøvd kiddo, eller hvorfor? (jeg er faktisk nysgjerrig bare!)

Eneste med de nyere kiddostolene er at den dingsen til å regulere setet var bedre på den gamle. (så prøv å finne de gamle modeller)

Hilsen kiddo-bruker til 3 egne barn, og tre dagbarn

Skrevet

vi har tripp trapp,men angrer litt.

Enig med det du skriver anonym om kiddo.

Skrevet

hører ikke til her i det hele tatt egentlig (minsten er 3 år), men kjedet meg litt og kikket på de andre fora.

Er så enig med anonym her. Sverger til Kiddo

Skrevet

Tripp Trapp.... her blir de brukt fra liten til videregående ++++++

Så vi har 4...

Skrevet

Mine 2 tripp-trapp-stoler er kjøpt brukt for 250-300 kr, derfor har jeg tripp-trapp. Men mine søstre har kiddo, så om jeg skulle kjøpt nu så hadde det nok blitt kiddo ja.

Men har også sånn stol som man kan slå ned så det blir bord foran. Syns de er helt geniale til de blir 1,5 år vertfall ;o) Så tripp-trapp-stol nr 2 står foreløpig hos svigers ;o)

Skrevet

Vi har kiddo og er superfornøyd. Lett å justere høyden (og bøyla) på stolen. Bøyla har 3 forskjellige justeringstrinn, kjempegreit. Fint at den kan klappes sammen litt. Er ellers en lett stol å flytte på.

Skrevet

kiddo er super!!

Skrevet

Helt klart kiddo!!

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Helt klart Tripp Trapp=)tilog med vi kan bruke dem

Skrevet

-

Denne koddo har aldri sett disse noen som har link til bilde av de. ble nyskjerri jeg nå.

Skrevet

www.kiddo.no og så gå inn på KIDDO - stol nede på sida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...