Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Vet ikke altså... men jeg og mannen min ble litt overivrig forrige dagen , ganske nøyaktig 8-9 dager etter mens... blir så lett gravid jeg altså... særlig når jge ammer virker det som.. har mens en uke pr. mnd.. noen som har peil???????????
MintCondition Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 ..er vel ikke annet å gjøre enn å ta en test det, er ingen her som kan vite om du er gravid
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 sant nok... lurte bare på om noen visste om sjansen var ekstra stor nå e.l.
MintCondition Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Vil vel anta at du har el sånn ca midt i mellom menstruasjonene, så kommer an på hvor lange sykluser du pleier å ha?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Om du ikke vil bli gravid er det vel best å bruke prevensjon og om den feiler fins det angrapillen.
@nemone Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Ta en test når tida for mens nærmer seg du. Jeg ble gravid igjen, på tross av prevensjonsbruk (kondom), relativt kort tid etter mens (nå var ikke min mens regelmessig da) - sæden kan jo leve flere dager inne i deg så det er ganske stort slingringsmonn ift når man kan bli befruktet ift når man har hatt sex - så det eneste du kan gjøre er vel å vente i spenning og enten få mensen eller få den sjokkernende stripa på testen.... Lykke til, vet ikke hva du ønsker at det skal være - men lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå