Bellen^2 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Store, flotte gutten min drakk 125ml fra flaske, som Øivind ga han! Kanskje mamma snart kan få en frikveld! Tusen takk for tipset Samsyn. Jeg tok med meg en NUK flaske fra Brio i dag og det ser ut som den er godkjent. Han brukte ca 30 min på å få det i seg, måtte jo ha noen kunstpauser for å pludre litt med pappaen sin, men han tømte flaska. Håper bare det fortsetter sånn:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Så superbra!!! Camilla digger også dem :-) Utrolig deilig å vite at småttene kan få i seg mat uten at mamma er hjemme :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Grattis, det er flotte greier! På tide mor får litt fri synes jeg :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 hurra for Sebastian. Nå kan mor snart ta en frikveld.
Tussi og Maja Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Så bra!! Da kan du ta deg noen velfortjente timer "fri"! Jeg gjorde det på fredag. Var på cafe med en venninne. Utrolig deilig!! Ble to glass vin også, det smakte:-) (Nesten et år siden sist..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå