Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Vi var i et bryllup i fjor, og da betalte brudeparet nesten 2000 kr for TO blosmter opsatser som ingen la merke til.. Syns det var en uhyggelig pris, og var lenge itvil om vi skulla ha noen blosmter i kirka i det hele tatt... Men så gikk jeg innom en blomster butikk.... Og vi fikk enorm mye for pengene... Vi fikk: - To store oppsatser til å sette oppe ved oss på begge sider - Hvite roseblader strødd i trappa opp til alteret - Litt pynt (grønt/hvitt) i ei hylle som ved trappa - Eføy surret rundt gjærdet utenfor Og i tillegg går de fra butikken og pynter og henter igjen.. Vi slipper tenke på noe.. Men det er jo en grunn til at det er så billig.. Det er plast... Dama i butikken sa at det var vanlig, at mange brukte det nå.. Hva syns dere? Du ser ikke så stor forskjell? De fleste ser det jo på avstand...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 De 600,- hadde jeg brukt på noe mer fornuftig. Synes plastblomster er utrolig harry. De fleste kirker er så vakkre i seg selv, at det ikke er nødvendig med mer pynt. Selv kjøpte jeg noen roser og litt grønnt (tror det kom på ca 200,-) og lagde to oppsattser som sto på alteret. Disse tok noen med til festlokalet og satt de som pynt på et bord der.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Vi skal spleise med de andre parene som gifter seg samme dag som oss, vi. Bruker 1000 kr hver (3000 totalt da vi er 3 par) og får da to store oppsatser + benkpynt )
jente,jente, ? Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 vi skal bare ha 2 buketter oppe ved alteret. Det er ikke så stor plass i kirken vi gifter oss, så det trengs ikke så mye pynt. Så kommer vi nok til å finne på noe på trappa ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå