Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest at man kan det.. at de har funnet ut at det ikke er noe alergiframkallende..

Noen som vet.. jeg spiser nemmelig jordbær, har fått helt kikk på det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - og helt enig - nam nam!

Skrevet

jeg har ikke hørt noe negativt om jordbær. jeg spiser også masse. :)

Skrevet

Jeg spiser jordbær! Har spist to "friske" (årets) og frosne. Namnam :)

Skrevet

Jeg spiste et par kurver den uka som gikk. Har ikke skjedd noe uvanlig her ihvertfall...

Skrevet

bare spis ;) eg snakket med jordmor på fredag :)

Skrevet

ååå godt å høre at det ikke bare er meg...:-)

et godt tips jenter.... jordbær med melonyougurt over, kjempegodt og bare må prøves.. takk for svar

Skrevet

Jeg har selv en del allergier og slik jeg har forstått det er det ikke farlig å spise ting vi normalt tenker på som allergifremkallende under svangerskapet. Stoffene går ikke så direkte over til barnet. Det er større fare for å framprovosere allergi hvis man spiser slike matvarer når man ammer eller starter å gi barnet slike matvarer for tidlig. Men barnet må jo være disponert i utgangspunktet for at det skal utarte seg til allergi. Spis jordbær du med god samvittighet - masse god smak og næring!!

Skrevet

ja seinast i dag åt eg jordbær:)

Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Har aldri lest at man ikke kan spise jordbær under graviditeten? Men at barn under ett år ikke skal ha jordbær eller honning, og dersom det er mye allergi i familien, skal man være forsiktig med fisk det første året. Kan være alt har forandret seg på et år eller to, synes forskerene rett som det er forandrer mening om "vedtatte sannheter" ;)

Skrevet

Mmmm JA! Hurra for jordbaer-sesongen!

Skrevet

Klart du kan spise jordbær!!

Nam nam!!

Gleder meg til de norske kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...