Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Sorry språkbruket...! Men jeg blir sååååå lei!!! Er så lei xn som stadig HELE TIDEN flørter med vennene mine!!!! Har lyst å kastrere han å sett han på en øde øy!!! HAN GÅR MEG PÅ NERVENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare blåse litt ut...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 uff så forferdeligt!!!!! Vet hvor sinnsykt ubehageligt det føles.... husker når jeg va gravisd så skulle meg å barnefaren treffes for å prøve å bli venner å greier..... bodde sammen med en venninde på den tiden, så hun va der en stund før hun skulle på byen, gitt hvem som satt HELE kvelden å flørtet med venninden min da, enig i allt hun sa, sa hvor fin hun va å at hun luktet godt, tok bilde av henne med moben (JÆVLA DUST) satt med gråten i halsen å følte meg som en hvalross!!! Mannfok kan være så jævlige!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Ja!!! Mannfolk kan være så jævli EGO! Null respekt for de som faktisk er mor til deres barn! Jeg kjenner jeg har lyst å bare kjefte han opp....! Men hva hjelper det liksom...han lærer ALDRI! Han har til og med hatt sex med min beste venninne! Hun er jo nå da SELVFØLGELIG ikke min venninne lenger. Men han er fortsatt far til mine barn...ikke noe jeg kan gjøre med det nei... Har nok bare valgt en mann med dårlige engenskaper som far til mine barn... huff! Skal fra nå av ignorere han 100%! Bare når det gjelder barna at jeg i det hele tatt gidder å åpne munnen min for å prate med han! ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå