Krysia Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Har hatt vondt i magen i dag jeg. Og vært kvalm! Har vært i tipp topp form i det siste, så lurer selvsagt på om det feiler meg eller babyen noe nå... Hun sparker og rører på seg, da. Noen med lignende erfaringer og/eller noen trøstens ord? Føler meg rimelig klein.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 akkurat det samme her...er i uke 36..skjønner ikke hva det kan være...føler meg skikli uggen og kaster opp litt...harogså begynt å få menssmerter..har du?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 uff da. høres ikke godt ut. :s tror ikke det er noe galt med babyen din da, men er ikke noe gøy å være å dårlig form. håper du blir bedre snart. :) lykke til.
Krysia Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Ja, akkurat! Menssmerter. Tenker på alle mulige skrekkelige ting, som toksoplasmose... Men prøver å roe ned da. God bedring til deg!!
jua 10.12.05 Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Jeg har det akkurat på samme måte er like langt på vei som deg. Snakket med fysioterspauten om det idag hun sa det var livmoren som hadde begyndt å forberede seg. Vet ikke om det er det men håper det.
Krysia Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2007 Sier du det? Det var interessant. Takk for opplysningene! Håper også det er riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå