Gå til innhold

polern og pyret!!!

MammatilNathalie☆septemberbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde de bare hadde barneklær jeg, til jeg så de annonserte med mammaklær også! noen som har kjøpt klær derfra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt en fleecejakke der, en dongeribukse og en lys sommerbukse. Er svært fornøyd:).

Skrevet

er det okey priser der el???

tenkte jeg skulle kikke innom i helgen....

Skrevet

Ja, jeg kjøpte meg slimfit-jeans og kjole der. Kjempefornøyd. Buksa kan jeg nok bruke en del etter fødsel, pga, lur ordning med strikken på magen. :) kostet ca 500 for hver.

Skrevet

Har kjøpt en vindtett jakke derifra. Den kostet 600,- og er kjempegod.

Personlig syns jeg mammaklærne er litt kjedelige, og jeg går ikke i stripete klær, så jeg kjøper ikke "vanlige" klær der.

Min svigerinne likte dem veldig godt!

Skrevet

Har kjøpt en mammabukse der, veldig fornøyd med den:)

De er ganske dyre. Buksa kostet ordinært 800, men var nedsatt med 60% på januarsalget, så da slo jeg til:)

Den er kjempebehagelig å ha på. Ganske rett i snittet så de sitter bra nedover beina.

Skrevet

Er alle klærne stripete der? Syns ikke det de viser på reklamene er så veldig fint nemlig

Skrevet

neida, har kjøpt en t-skjorte med blomster på derfra.. litt sånn 60/70-tallsstil...og en singlet, den sistnevnte var vel og merke små tynne striper på, men den er også veldig behagelig å ha på! Kostet 440 tilsammen for begge deler!

Skrevet

Nei ikke alle. Men jeg er ikke noe spes fan av P.O.P.Men det er jo smak og behag da. Syntes også at mange av klærne er litt vel dyre.

Skrevet

Noen som vet om de har gravidtøy i begge butikkene i Oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...