ks23 med William og Lucas Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 med den i forhold til Nan?? Vi begynnte med denne på gutta idag, men gulpert dems er jo nesten blitt klumpete jo...Hmm, skal det være sånn.
snartmammapåny Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Vi brukte først nan, gikk så over til colette for å se om den var bedre for magen, noe den ikke var. Lillegutt har fått knall hard avføring så vi har gått tilbake til nan nå og håper magen stabiliserer seg.. Gulpen er litt småklumper i.. men det er jo småklumper i avføringen og, så tror det er naturlig, sikkert mme som gjør det.
mammaforførstegang Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 jeg begynte med collet da gutten min var sånn ca 7 uker, det har gått kjempefint. Blander i 1 ts med malt i flasken,så han ikke skal få trøbbel med magen. Har vært litt klumper i gulpen, men han gulper ikke så mye. jeg ammer ikke, han fårkun MME. Har kun prøvd collet, og er veldig fornøyd med den. Håper dere finner ut av det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Nå er det riktignok noen år siden vi brukte mme til gutten vår, men husker veldig godt collet den ene gangen vi prøvde den. Brukte Nan, men fant plutselig ut at collet var billigere... Så tenkte da å spare litt penger å begynne med den =) Lillegutt nekta å drikke, den smakte sikkert ikke godt for hans ganer, så vi ente med å kaste hele pakken og fortsette med Nan. Har hørt andre som har prøvd collet og hatt samme problem som dere, at babyen får kjempe hard mage og gulper enda mer enn med nan.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Brukte nan, gikk så over til collet. Fått mme fra 5 mnd, kanskje det har noe å si? Han liker collet bedre, og har aldri hatt problemer med magen. Ikke av nan heler da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå