Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 har ett barn som nettopp har blitt 2 år. for ca 1 mnd siden skulle jeg ut på en fest,og traff faren til barnet mitt der.. han er en grei mann,men problemet vårt er at vi ikke klarer å bo sammen utpå kvelden ble vi ganske fulle,og havnet i samme seng..jeg på p-piller og i tillegg kondom. MEN det holdt ikke !!! Abort er ikke aktuelt i mitt tilfelle,men vet ikke hva jeg skal gjøre . mister jeg all stønader fra trygdekontoret ? var arbeidsledig før jeg ble gravid første gangen også,så det er liksom bare derfra jeg får... håper på seriøse svar... klem fra meg
Tråle i Trøbbel Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Først og fremst, Gratulerer med barn nr 2:-) Du mister ingen stønader så lenge du ikke bor sammen med eller er kjæreste med barnefar! Ta kontakt med NAV, vær ærlig og si det som det er. Du går en tøff tid i møte. men du greier det! Og dersom barnefar " er en grei kar", og stiller opp kommer dette til å gå veldig bra:-) Jeg er selv alene med to små (2,5 år mellom de), og har vært alene siden jeg var 6 mnd på veg med nr to. Det er knalltøft og overhodet ingen dans på roser...MEN alt det er glemt når du får to lubne små barnehender rundt halsen:-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 ååå.. tusen takk for svar ser endelig litt lys i tunnelen nå =)
yinyang Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Tror nok du får beholde alle stønader ja uten problem, bare vær ærlig hele veien. Du er jo uansett alenemor! Og se positivt på det. Ungene er helsøsken. De har samme far. Og de har mye god nytte av hverandre i fremtiden. Synes selv det er så godt å ha to unger, de er så fine mot hverandre! Lykke til, dette greier du.
Singelmamma og banden Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Det går helt fint. Trygdekontoret har sett dette mange ganger før, så du er ikke alene om å havne i slik situasjon. Hendte nesten med meg også, med faren til nr en... Av og til har man svake øyeblikk, man er tross alt bare et menneske. Gratulerer med babyen, det blir nok fint for den eldste å få et søsken, og se positivt på det, dersom dere klarer å samarbeide bra om den eldste så er du egentlig i en veldig heldig (faren stiller opp) situasjon, samt at ungene får ha hverandre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå