Lommi Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Jeg er 19+5 på vei og kjenner ikke liv. Merker at jeg blir misunnelig og samtidig bekymret for min baby når jeg leser om alle som har kjenner liv. Jeg er samtidig sterkt plaget av allergi og tørr hoste de siste ukene. Bekymerer meg for at all den hostinga og nysinga hemmer utvikligen/ forstyrrer søvnen til min lille sønn... Er det flere som føler det samme som meg?
ziba Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei. Tror det ennå kan ta litt tid før du kjenner liv. I mitt første svangerskap tror jeg det var etter 20 uke. Du har vært på ultralyd eller? Jeg er og veldig allergisk og har hostet i snart 3 uker. ikke noe farlig for babyen . Jeg er i 27 uke nå.
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke unormalt å ikke kjenne liv såpass tidlig i svangerskapet som du er, så det er ikke noe å bekymre seg for=) Det kommer. Er det første gang kan det hende det har vært bevegelser der, men at du ikke har oppfattet at det er babyen... Er i underkant av to uker etter deg på vei med nummer tre, og jeg har ikke merket noe liv enda. Gjorde ikke det med de to første så tidlig heller. Men det kommer. Ang. allergi og hoste er vi i samme båt=) Slitsomt!!! Men jeg tror ikke det er skadelig for barnet... Hilsen
Alba44 Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Er på besøk fra 3.trim. og vil bare si deg at jeg ikke kjente noe til babyen min før jeg var 21+0 på vei. Dette er visst helt normalt! Morkakas plassering har også en betydning for når man kjenner liv første gang. Nå er jeg 28+4 og kjenner lillegutt i magen hver dag. Bare gled deg! det kommer ))
Lommi Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 Det var betryggende å lese ditt svar, takk:) Jeg var på ultralyd i uke 17+1, hos privat klinikk, klarte ikke å vente. Alt var vel med babyen. Jeg skal på den obligatoriske UL neste uke, både gleder og gruer meg. Håper så inderlig at alt står bra til med den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå