Gå til innhold

Frustrert over forholdet mitt... (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trøtt og lei for tida...

Er hjemme med snuppa mi hele dagen, så kommer samboer hjem i 16-tida. Som regel legger han seg da ned på sofaen og sover en times tid. Han er ganske så flink å hjelpe til ellers med både husarbeid og lillejenta, men føler meg liksom frustrert likevel. Vi legger jenta kl. 20 så da har vi noen timer for oss selv. Da ligger han som regel og ser på tv hele kvelden. Jeg som da har vært hjemme hele dagen har jo litt lyst å finne på ting på kvelden men det orker ikke han. Skjønner jo at han er sliten etter jobb, men føler liksom at vi aldri gjør ting ilag lenger. I helgene ligger han også i sofaen hele helga, hvis han får lov til det...

Jeg har ikke hatt ordentlig lyst på sex på flere år, men det ble enda verre sånn ca midt i graviditeten en gang. Etter det har jeg ikke hatt lyst i det hele tatt. Det er nå ca 9 måneder siden fødselen. Vi har sex, kanskje et par ganger i uka, men det er fordi han maser/hinter og jeg får dårlig samvittighet og sier ja. Vet selv at jeg får enda mindre lyst av det presset... Har prøvd å si det til han, men det er så vanskelig. Det som er rart er at jeg kan drømme om sex og da være veldig kåt i drømmen.

Vi koser mye så jeg savner ikke den fysiske nærheten, men jeg savner det å ha lyst på sex. Eller kanskje det bare er sånn det er når man har vært ilag i noen år...at man ikke føler den lysten lenger. Eller?

Jeg har absolutt ikke lyst å gjøre det slutt med han, elsker jo han masse. Men føler meg liksom så tom for følelser...

Dette ble litt langt... Vet ikke helt hva jeg vil fram til heller, hehe.

Er det flere som føler det samme? Er dette er resultat av å ha baby i huset og mindre tid til oss? Og hva kan man gjøre for å få det bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det veldig på samme måte som deg . Og det er ikke lett. Kjenner meg veldig igjen i det du sier ang at å bli presset bare fører til enda mindre sexlyst.

Hadde du ikke vært anonym så kunne jeg sendt deg pm...men er veldig greit å være anonym på sånne spm, er vedlig personlig.

Jeg syns det hjelper å være åpen med samboeren min, snakke om det. Og tenke positivt !! Hvis jeg tenker negativt syns jeg det er vanskligere.

Sette av tid til ting .

Skrevet

Hei!

Tror vi to er i akkurat samme situasjon. Jeg tror mye av forskjellen fra nå og tidligere, må være at noen rett og slett får dårligere sexlyst i graviditet/mens barna er små! Man mister jo utrolig mye av overskuddet! Det gjør hvertfall jeg! Jeg øver og øver på å få lyst.. og litt bedre har det kanksje blitt, men jeg har kuttet helt ut å ha sex bare fordi han vil.. Da føler jeg meg nesten voldtatt, trolig fordi jeg har erfaring med nettopp det...:/

Jeg kan love deg at det er mer normalt å ha det slik du har det, enn å være storm forelsket hele tiden.. vi har vel kommet til det stadiet hvor man må jobbe for at forholdet skal gløde..

Tips; Jeg og minsta reiste bort en helg, det ble det 3 runder i halmen av når vi kom hjem.. av ren LYST! Og det var lenge siden.. men elsker mannen min over alt på jord altså.. er bare at forelskelsen har gått over til noe så hverdagslig som kjærlighet...=)=) Men det er jo alt i alt BRA!=)

Skrevet

Det er så vanskelig å forklare det å være "tom" for følelser men fant en tråd på parforhold-debatten som forklarer litt hvordan jeg føler det. Var nesten som å lese om meg selv...

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9110936

HI

Skrevet

Og der kom nicket... jaja!

Skrevet

Hei...

lav sexlyst kan skyldes mye...hormoner, ppiller...osv. At du har kjempelav sexlyst nå, er ikke så rart siden du tross alt er hjemme med en unge hele dagen..Du får masse kroppskontakt, og da kan det minke. Men hvis du opplever det som et problem, vil jeg råde deg til å prate med legen din, eller en sexolog. Kan være du er deprimert

Skrevet

Jeg har HATT det som deg, det eneste som hjelper er å si ifra hvordan du har det! (for det skjønte du jo ikke fra før...;))

Jeg greide ikke sex siden jeg hadde gitt etter så mange ganger når jeg ikke hadde lyst, redninga ble at jeg tok initiativet. Det tok laaaang tid, mye arbeid og tålmodighet fra min manns side, men i dag har vi bedre sex liv enn noen gang før!! Ikke la deg presse til sex, si ifra om at i dag har du ikke lyst, fortell han at presset du føler ødelegger hele sex livet deres! Når det gjelder den sofa-ligginga.... mannen min jobber fra 4 på natta/morningen til 1800-2000 på kvelden, så ja, jeg skjønner at i ukene vil han ha fri! Må jo tross alt slappe av, sove å spise også! Men i helgene forventer jeg at han bruker tid på familien, det betyr jo ikke nødvengidvis at han ikke får slappe av fordi!!! Man MÅ ikke ligge på sofa'n å glo på tv for å slappe av.... Vi har gjort det slik: Mannen min står opp ca ni, da tar han jenta vår så jeg får sove et par timer til:) Hun våkner som regel før det, å da står jeg opp i mellomtida. Fra 1200-1600 holder han på med hobbyen sin, så spiser vi middag sammen og finner på noe. Går en tur, kjører en tur etc. Så er det leggetid for knøttet, pappa'n tar seg av legginga og grøtmåltidet her i huset omtrent hver kveld når det lar seg gjøre! Når barnet er i seng, er det voksentid! Da koser vi oss, prater, ser en film og ofte går vi å legger oss tidlig og prater, koser(ender ofte med sex) På søndager får jeg også et par timer avlastning så jeg får sovet ut et par timer, snuppa er nemlig oppe 5-6 ganger pr natt............ Så finner vi på ting sammen, som regel går dagen med til mye tull, vi er mye ute i hagen sammen, gjør forskjellige ting hver på vårt, men vi er sammen og prater mye. Går tur, ut å spiser middag sammen å da er det som regel kvled. Noen ganger drar vi på søndagstur sammen også.

kluet er å gjøre det lystbetont, at begge gjør noe dere trives med! Jeg forventer at mannen min bruker tid sammen med oss, men det skal ikke være et ork eller noe han føler han MÅ, han skal ha lyst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...