Rasko Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Vanlig limstift bare blir klin og papiret bøyer seg, og sånn rullelim holder for dårlig. Hva bruker dere?
Ravna Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg bruker gluedots, fotoklebere og slik tynn "tape" som man kan lime vellum med (er egentlig ikke tape, men et tynt lag med lim, dobbeltsidig). Bruker også limpenn for detaljer, og Xyron "Create a sticker".
Trollet73 Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg bruker mye terrifically tacky tape. Det er en rød rull med dobbelsidig tape - supersterk! I tillegg bruker jeg tape-runner (dispenser) og glue dots.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Kjøper dobbeltsidig teip på nille!! Den er helt grei! 10,- Men klipper ikke.. da ødelegger jeg saksene, jeg river av biter jeg skal ha..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Sverger til den dobbeltsidige tapen fra nille! (Rullen er gul og har grønn pappembalasje. ) Den er kjempegod, og superbillig i forhold til andre alternativer. Limet fester seg på saksa, men det er bare å bruke Plasterfjerner fra apoteket, så er saksa like fin som ny.
petrinesnuppa Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 det finnes jo flere scrappeforum som du kan lære mye av!! sjekk dem ut.. har jeg lov til å si hvilke forum? minneriket.no scrapping.no slett dette innlegget om det ikke er lov å sende inn slike linker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå