Gå til innhold

vert hos JM i dag jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først gikk jeg på vekta, og jeg fikk beskjed om at "du må se til og legge mer på deg du før fødselen..." har lagt på meg 8 kg totalt, og ingenting den siste mnd.. forge kontroll hos lege var jeg gått ned 0,5 kg... så i dag hadde jeg samme vekta som sist hos jm....

MEN: jeg spiser godt, og forholdsvis sundt.. (alltid frokost, ofte oppe med sambo når han går på jobb også fordi jeg er sulten, alltid lunch og middag, men ikke elltid en kvelds....)

brus og sjokolade og kips smaker jo stort sett bare papp, så det går det svært lite av..

Og, etter hva jeg har forstått så er jeg priviligert som har et mage tarm system som fortsatt fungerer problemfritt...

Da hun tok SF mål, ble hun igjen bekymret fordi jeg ligger så langt over normalen... (like i overkant av den grønne linja... ) der jeg har ligget hele tiden...

Er det ikke ungen som er det viktigeste? eller er det at mor legger på seg mest mulig??

Har aldrig hatt problemer med og holde vekta noenlunde, og ikke er jeg verken feit eller blubben... ei heller skinn og bein...

Nå ser jeg ut som jeg har svelt en basketball, og fått flere komentarer på at jeg ser bra ut, og at jeg er heldig som har fått bejholde figuren min så bra som eg har...

flere som synes det er rart at JM maser slik på at jeg skal legge mer på meg...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle jo tru at lenge ungen din har det bra, så er vel alt i orden:) har ikke hørt noe sånt, jeg gikk nesten ikke opp noe, når ungen var ute så veide jeg nesten det samme som da jeg ble graivd, hør med legen hvis du lure mer:)

Skrevet

Heia,

Synes ikke det er noe gærnt med hvordan du ser ut..Har selv bare mage og er drit lei av å høre folk si.. å så liten du er, ser ikke gravid ut bakfra... bla bla bla... har nemlig termin i morgen se. Svigersøster til å med sa til folk at hun trodde jeg slanket meg.. DA blei jeg forbanna!!! er DE sjuk i hodet eller? Magen min har vokst inni det grønne greie helt og jm sier alt er bra ihvertfall.

Har selv krevde rett og slett frukt hele svangerskapet.. mmmm synes ikke det er dårlig, det er som du sier barnet som er viktigeste! Det virker som min har det veldig bra og tror ikke han kommer ut med det første..

De sier da at man går ned veldig fort og ofte ganske mye etter fødselen, særlig hvis du ammer, og det kan være en grunn til at jm sier det men nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei?

Ikke byr deg så mye om hva de sier så lenge du er frisk og vet at du gjør det beste for barnet.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...