Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Vi er ca 16 jenter som skal finne på noe moro med vordende brud. Utdrikkningslag er i juli, og skal være i Kristiansand. Dagene flyr med jobb, syke barn etc. Har så dårlig samvittighet for at ikke jeg har fått lagt opp et program enda. Blir veldig takknemmelig for gode tips ;-) Mvh forlover.
jordbærsjokolade Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hmm, jeg var forlover en gang i tiden og noe som slo veldig godt an var et par timer i platestudio. Bruden synger leadvocal og resten av gjengen synger backup. Skikkelig morro og bruden har et minne for livet! Ellers kan dere jo ta henne med på spa, spleise på masse deilig behandling mens dere andre spiser jordbær på bassengkanten? Dansekurs er det jo noen som syntes er morsomt! Ta henne med på en fotoshoot, dolle henne pent opp først i fin sminke og kule klær, også ett minne for livet og noe hun kan gi til mannen sin i morgen gave (et fint, kanskje litt sexy bilde) Jeg er litt i mot den der drite ut tradisjonen jeg (hvis hun ikke liker det selv da). Mye bedre med en behagelig dag med gode venninner:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Du skulle vært forloveren min! Det hørtes kjempekjekt ut! ;o)
rosa og en blå Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Kle på henne en skikkelig eventyrkjole.. og få henne til å lese eventyr for barna på et kjøpesenter.. el.. sett opp plakat att det vil bli eventyrstund for barna f.eks klokka 1300. -må avtale med kjøpesenteret da.. (hadde en plan om det med mi brud, men eg trakk meg og gjorde noe annett.. men angra på det no.) syns det virka koselig og morsomt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 åååhhh...dette passet meg og ypperlig. Håper jeg får noe sånt som u beskriver elinelinea
Lilleprutt Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Da jeg var forlover var vi oppe i småfly, på badeland, hadde magedans, middag ute(skjermet bord), bruden måtte synge sammen med et band på et utested, og så festet vi utover natta.
navano Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Hva med rafting på Evje? Det er jo også oe alle kan gjøre og ikke bare bruden. Fått mange gode tips her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå