Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Av og til føler jeg at babyen sluker meg, bare ammer, bytter bleie og trøster. Føler jeg ikke får tid til andre ting enn babyen, har jo et hus og stelle. Flere som føler det på samme måten?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Ja, av og til føler jeg meg helt oppspist!! innimellom har jeg mest lyst til bare å legge fra meg ungen og gå ut litt for å få puste. Spesielt hvis hun er misfonøyd og skriker. Men det går jo alltid over og så er hun jo verdens nydeligste og jeg er verdens heldigste som får lov til å være den i verden som betyr mest for henne, og da blir nesten det slitsomme glemt (ihvertfall betyr det ikke så mye) -og huset? ja det står der, det får man alltids ta et skippertak på senere =) Prøv å kom deg ut i våren og nyt de dagene du har med babyen, tida går så fort i fra!
Piruett Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Føler mye av det samme. Men er litt bedre nå som hun har blitt 3 mnd. Har bittelitt mere struktur på dagen. Men rekker ekstremt lite husarbeid. Vasker klær og henger opp etter hun legger seg om kvelden. Mopper gulv, og ellers så går det i rykk og napp. Trodde seriøst jeg skulle få en del mere tid til meg selv under permisjonstiden. Men den gang ei.....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Når han var 2 mnd syntes jeg det gikk ganske greit! Han sov i grunn mye.... I dag er han 8 mnd og dagene er blitt ganske mye mer hektiske og det er vanskeligere å få unna husvasken nå synes jeg.......
jentebaby i hus Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Å eg som trodde det skulle bli bedre............ Min jente er 3,5 mnd og her er huset reint/ryddig ca 10 min i uken. Eg er en stor rotekopp blitt, føler at eg bare må ligge ting rundt om kring og får nesten aldrig tid til å rydde det på plass. Og pappaen hater husarbeid,så prøver å få han til å passe datteren sin litt så eg kan ta huset men det er ikke ofte. Han tar huset når eg er så sliten at eg bare griner for alt og inngenting.
ceso Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 velkommen i klubben!! livet mitt består av møkkebleier, pupper på vift, stinke surmelk til enhver tid (7 uker gammel jente),samt kjøring og henting i barnehage (har en på 4,5 år oxo) og tisseklær.. kan ikke huske sist noen kalte meg ved navn egentlig... men så er det de små armene rundt halsen din da, eller et strålende tannløst smil og da er jeg lurt igjen.... hehe
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Drit litt i huset og bare kos deg med den lille i stedet. Så lar du mannen eller noen andre passe innimellom og tar deg en tur ut med noen venninner og drar på kino eller tar et glass vin. Det gjør underverker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå