gravid med ass,befruk Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 hei lurte på om noen andre som har fryktlige smerter i nederst i magen pga tidligere oprasjoner feks ks , er blintarm.. gjør så veeldig vondt når den lile vokser.. unormalt vondt,, her er det ike snakk om stikkninger nei. er staks i uke 14.. håper på noen svar da dette engster mor
elfmade Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 har tatt ks, blindtarm og galle op de siste 5 åra og hadde en del vondt av det i starten. Var absolutt värst fra uke 8-16 ca etter det har jeg ikke kjent så mye. Det er helt normalt i alle fall. Kommer av sammenvoksninger på innsiden! Må visst bare lide seg gjennom det;) Og det er så stressende å ha vondt i magen når man er gravid, man tror hele tiden at det er noe galt. Men pröv å ikke engste deg!1
Spirevipp med go`gutten Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er tidligere opperert for blindtarmen. Jeg har ikke kjent noe som helst i arret, ikke små stikninger engang. Jeg er i uke 20.
gravid med ass,befruk Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 takk for svar ble beroliget nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå