Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 mamma ringte nettopp. lungene til tanta mi hadde kolapset så da tar vist dette kortere tid enn det legene først trodde. :( det hele er så ufattelig trist. :( håper hun ikke har det vondt.
barb81*har født!* Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 usj...det var trist:( får håpe hun ikke har det så vondt ihvertfall...
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 det jeg også håper. vi vet det går nedover nå, så vi får bare håpe det er smertefritt.
Bambi på slankern Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 huff så trist og høre.. har fulgt litt med på innleggene dine her inne... er i en lignende situasjon jeg også.. søsteren min har fått lymfekreft med spredning.. til forskjell fra din situasjon er hun nå snart ferdig med behandlingen, og har fått over 50 % skjangs fpr og bli frisk... Men det er trist.. og fryktelig vanskelig.. Hos oss er det mye det at jeg ble gravid like etter hun fikk diagnosen som gjer at vi klarer og se fremover.. Håper det går bra, og at de klarer å hjelpe tanta di så godt dem kan... Og at hun er uten smerter..... Lykke til...
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 håper virkelig at det går bra for søsteren din!!!! det er fryktelig når sånt skjer. bra dere har noe å se frem til. masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå