Gå til innhold

Noen utålmodige?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så FRYKTELIG utålmodig på å få møte den lille babyen vår, at jeg greier ikke å tenke på noe annet enn å få fødselen i gang. Flere som har det slik - og gjerne et godt råd om hvordan få tankene på noe annet et lite øyeblikk?? Jeg gruer meg ikke til fødselen heller - er jeg helt rar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA! jeg er kjempelei av aa vente naa... Vil ha babyen miiiiin! 8 dager siden terminen naa og ingenting som tyder paa at han vil hilse paa oss enda.

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg! Er såå utålmodig nå og prøver hver dag å fylle opp dagene med ting for å ikke tenke på at jeg vil holde han i armene nå! Jeg gruer meg ikke i det hele tatt til fødselen jeg heller..gleder meg jeg så da er vel jeg litt rar også ;)

Skrevet

Jeg vil også hilse på babyen min =)

...og er nok fler av oss som er rare da..... gleder meg!!

Skrevet

Jeg har det også sånn. Klarer ikke tenke på annet om dagen, ikke i søvne heller, drømmer om at noe skjer hele tida. Har eksamener også nå som jeg skulle lest på, men klarer absolutt ikke tenke på det i det hele tatt, hehe. Når har du termin du carmencita?

Skrevet

Så godt å lese at vi er flere!!! :-)

Jeg hadde termin i går, så det er jo bare å belage segg på at det ennå kan gå mange- mange dager.... Drømte nok en gang at vannet gikk i natt - kner jo i litt sjokkartet tilstand av slikt, men verst er skuffelsen!! :-(

Så nå vasker jeg hus og rydder i skaper.... i håp om at tankene kan seile litt andre veier - og ikke minst: at noe mer snart vil skje!!!

Skrevet

Heipådeg. Utålmodig, ja! Og jeg er bare i uke 30! Men jeg gleder meg sånn. Den grusomme fødselsangsten bare forsvant ett eller annet sted på veien. Nå blir det bare så fint å bli ferdig å få babyen min i armene i stede for i magen. Jeg har ikke så mange gode tips- jeg kunne trengt noen selv:)

Skrevet

JAAAAAAAAA!

14 dager over termin! Da er det søren meg lov til å klage!!

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...