carmencita Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg er så FRYKTELIG utålmodig på å få møte den lille babyen vår, at jeg greier ikke å tenke på noe annet enn å få fødselen i gang. Flere som har det slik - og gjerne et godt råd om hvordan få tankene på noe annet et lite øyeblikk?? Jeg gruer meg ikke til fødselen heller - er jeg helt rar??
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 JAAAA! jeg er kjempelei av aa vente naa... Vil ha babyen miiiiin! 8 dager siden terminen naa og ingenting som tyder paa at han vil hilse paa oss enda.
MaryluogAdrian Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har det akkurat som deg! Er såå utålmodig nå og prøver hver dag å fylle opp dagene med ting for å ikke tenke på at jeg vil holde han i armene nå! Jeg gruer meg ikke i det hele tatt til fødselen jeg heller..gleder meg jeg så da er vel jeg litt rar også
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vil også hilse på babyen min =) ...og er nok fler av oss som er rare da..... gleder meg!!
-spent- Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har det også sånn. Klarer ikke tenke på annet om dagen, ikke i søvne heller, drømmer om at noe skjer hele tida. Har eksamener også nå som jeg skulle lest på, men klarer absolutt ikke tenke på det i det hele tatt, hehe. Når har du termin du carmencita?
carmencita Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Så godt å lese at vi er flere!!! :-) Jeg hadde termin i går, så det er jo bare å belage segg på at det ennå kan gå mange- mange dager.... Drømte nok en gang at vannet gikk i natt - kner jo i litt sjokkartet tilstand av slikt, men verst er skuffelsen!! :-( Så nå vasker jeg hus og rydder i skaper.... i håp om at tankene kan seile litt andre veier - og ikke minst: at noe mer snart vil skje!!!
Siljevanilje:) Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Heipådeg. Utålmodig, ja! Og jeg er bare i uke 30! Men jeg gleder meg sånn. Den grusomme fødselsangsten bare forsvant ett eller annet sted på veien. Nå blir det bare så fint å bli ferdig å få babyen min i armene i stede for i magen. Jeg har ikke så mange gode tips- jeg kunne trengt noen selv:)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 JAAAAAAAAA! 14 dager over termin! Da er det søren meg lov til å klage!! BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå