*tingeling* Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Eg er blitt sykemeldt ut svangerskapet(termin 26.juli) men eg er allerede dritt lei og er SÅ klar for å bli mamma!! Ventetiden er utrolig lang.......huff! Noen som vet hvordan eg kan få tiden til å gå?? Har foresten fått beskjed om å ta det med ro,så eg kan ikkje gjer så kjempe masse liksom!!!
Bambi på slankern Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 det går raskere enn du aner... har vert sykemeldt siden 1 februar, og ut svangerskapet (termin 14 juni) og det har gått utrolig fort... dagene fyker liksom avgårde likevel... men du kan gjøre mye rart selv om du må ta det med ro.. bare i et roligere tempo og lytte masse til kroppen..
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 har blitt 100 % sykmeldt fra i dag og ut svangerskapet(termin21juli) jeg bruker tida foran pc en :-) så strikker jeg litt på et babyteppe og rydder litt. Har bekkenlåsning så jeg holder meg mest mulig i ro, orker ikke gå ned på butikken engang
Chiabatta Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har vært fullt sykemeldt siden 1. mars og har ikke kjedet meg ett sekund! Bak noe, lim inn bilder i album, gjør ellers ting du aldri rekker... Tiden flyr uansett.
Tussa og Sofie Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Du kan begynne å perle....kjøp en smykkebok og perler og lag til venner/familie og deg selv, veldig enkelt og personlige gaver. Det beste av alt, det krever ingen fysiske utskeielser, kun tålmodighet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå