barb81*har født!* Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Kan det ha noe med blodtrykket å gjøre? føler meg litt uggen her jeg sitter.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Ja, eller jernmangel... Hør om å få målt blodprosenten. Da ser de fort om du trenger jerntilskudd Det går jeg på. Var litt lav sist..
barb81*har født!* Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 takk for svar:) skal til lege imorra, så jeg kan høre ang blodprosenten.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Gjør det... Skikkelig guffent å være svimmel. Tar jerntabletter sammen med juice og da skal det bli fart på sakene:)
barb81*har født!* Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 ja,det er ikke noe behagelig idet hele tatt. Tar det opp imorra. er forkjøla oxo...kan kanskje være en sammenheng?
Bambi på slankern Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 jeg har problemer med for lavt BT, men det kan være Blodsukkeret ditt også som tuller... ..
barb81*har født!* Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 oj..blodsukkeret har jeg ikke tenkt på engang... Det har jeg heller ikke målt siden første kontrollen jeg var på. Kan kanskje spørre legen imorra om å måle blodsukkeret oxo? takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå