Gå til innhold

oslo treff førstkommende Fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vibeke og jeg skal i hvertfall møtes. håper noen andre slenger seg på:)

er litt lei av peppes nå, så hadde vært kos med litt forandring hvis noen vet om et sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er med hvis vi kan ta det litt tidlig? Må være hjemme igjen rundt klokken 4 :) Yolanda er sikkert også med. Hva med mecca? mecca.no :)

Skrevet

kan godt ta det tidlig for meg. er det lov til å ta med barnevogner og sånn på mecca da? har aldri vært der før. hvordan kommer du deg dit. går av på jernbanetorget og så blåtrikk eller?

Skrevet

Jaaaaaa!!!!! ta det på mekka!!! (bor rett ved siden av.. nesten da..så det hadde vært digg for oss!!!)

Jeg er og Charley er alltid keen på et treff så, count us in!

Skrevet

Det er barnevogn parkering utenfor :) vettu hva, jeg aner ikke hvordan jeg kommer meg dit hehe, har bare kjørt bil hver gang vi har vært der :-S

Skrevet

Jeg tror vi kan! Men hvor i all verden er Mecca?

Skrevet

hehe, er ikke 100 prosent sikker. er kanskje litt knotete for oss som ikke aner hvor det er. er ikke noe i sentrum da?

Skrevet

hva med å ta det ute hvis det er fint vær?

Skrevet

Mecca ligger i sentrum det!!! Det ligger bak kulturkirken Jackob, rett ved elvebakken vgs, hvis du vet hvor det er?? Det er bare å gå torggata bortover mot günerløkka og når du kommer til akerselva går du ned til venstre FØR du har krysset elva... Tror til og med det står skilt der jeg!

Så det skal ikke være så alt for vanskelig å finne!!

Skrevet

vi som ikke vet hvor det er kunne jo kanskje møttes et annet sted og gå dit sammen?

Skrevet

Det hadde jo vært en ide da oktobermaya :) enten det eller så kunne vi kanskje ha dratt i rognerparken om det blir fint vær? Kan småttisene deres ligge å kose seg på tepper også kan min villbasse løpe rundt hehe :)

Skrevet

Det var også en god ide! Det er jo så deilig å være ute hvis det er fint vær!! Men bare bestem et eller annet.. Vi er med på det meste vi =)

Skrevet

tror ikke det er meldt sånn super vær men vi kan jo se det an:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...