Gå til innhold

noen som har vært på overtids kontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på 14 dagers overtidskontroll i morgen.

sikkert lite sansynelig, men er det noen andre her som har vært det? kansje med tideligere barn?

jeg lurer på om det er noe mulighet til at de legger meg inn da og setter igang fødselen?

Når legen min ringkte opp på sykehuset og fikk time til meg, sa de på sykehuset at det ikke var helt sikkert at jeg ble satt i gang. Hva må til for at de setter meg igang tro? Jeg har så utrolig lyst at de skal sette meg i gang i morgen. Er fysisk fin i form. men jeg er så utrolig lei nå og orker snart ikke mere. så kan det jo ta noen dager fra de setter meg i gang til at det begynner og skje noen. så da har jeg lyst at de skal begynne nå.

kjedelig at de bare river litt i livmoren og venter et par dager og ser. og så skjer det ingen ting og så må da begynne og sette i gang etter det. jeg kommer jo ikke til og føde før neste uke da...orker ikke det....

desuten så har jeg ordnet med barnevakt i morgen og onstag om jeg skal trenge det. så skal jentungen reise vekk i helga. og da kunne meg og han få litt tid til og komme inn i alt igjen og få litt tid alene meg babyen.

dette ble litt langt, men jeg håper noen kan svare meg på spørsmålene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 14dager etter terminen imrg, men de setter meg ikke igang...

Er også i super form, men begynner å bli mentalt lei!

Tror det bare er CTG og UL + en liten titt "oppi der" for å se.

BLÆÆÆÆ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...