Gå til innhold

igangsettingsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har proevd det? mange som har erfaringer paa om det virker/ikke virker? Hvor lang tid tar det foer noe skjer og maa man ta det flere ganger eller holder det stort sett med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som aner? noen som veit hvor jeg kan finne relevant info om dette da? skal paa kontroll i morgen og vil saa gjerne vaere litt forberedt.

Skrevet

Har ikke funket på meg...

ER 13 DAGER ETTER TERMIIIIIIIIIIIIIIIIIN OG BLIR GAL SNART!!

Skrevet

hvor mange ganger har du proevd det? er du moden? har du hatt modningsakupunktur? sist jeg sjekket modning var for 2 uker siden. da var jeg ikke moden...haaper jeg skal ha blitt litt moden siden da.

Skrevet

jeg har sikkert gått 10 ganger til akupunktur og det ble satt extra nåler for modning... men det kan jo hande det ikke funker på alle :( iallefall ikke meg!

Skrevet
:( saa kjipt. naar begynte du med dette da? jeg haaper INDERLIG at jeg er moden naa. hvis ikke tror jeg at jeg begynner aa grine altsaa.
Skrevet

Begynte i uke 35/36...

Men jeg krysser fingrene at det funker på deg:):)

Skrevet

ja, jeg har jo ikke saa god tid akkurat. kan jo ikke ha han der inne saa fryktelig mye lengre liksom.... har hoert at det var stor forskjell paa igangsettingsakupunkturen og modningsakupunkturen. men jeg har NULL peilig paa saant. jeg er spent paa hva de sier i morgen og hva de kan gjoere. man faar ultralyd paa disse overtidskontrollene...ikke sant?

Skrevet

Ja, ringte nettopp sykehuset for å høre.

Skulle ta med urinprøve, blodtrykk blir målt, "modning der nede" blir sjekket og fosterlyd :)

Spurte om igangsetting og jeg settes igang 4 dager etter det dersom ikke noe skjer. ( piller/de tar vannet/tøyer)

Masse lykke til!!

Skrevet

saa de toeyer ikke foer da? nei, jeg drar ikke uten at de gjoer mere enn aa sjekke blodtrykk og modning altsaa. de maa jo gjoere noe. faar vi ultralyd for aa sjekke om ungen er okey?

Skrevet

Jepp, UL og fosterlyd på "høytaleranlegget" , hehe:) Dunk dunk:)

Jeg lurer jaggu meg på om det med modning altså... Satser på det er håp for oss:):)

Skrevet

tror du det er saann at noen kropper rett og slett aldri vil greie aa strate foedselen paa egen haand? jeg har tenkt saann paa det i det siste....kanskje kroppen min ikke forstaar hva den skal gjoere...?

Yay hjertelyd paa surround! blir ikke stiligere enn det da! :)

Skrevet

Det er nok forskjell på modningsakup og igangssettingsakup.Hvis du allerede er over termin er nok hensikten med modningsakup borte, da poenget med den er at du skal slippe å gå over termindato og kunne få mange nok timer til å modnes slik at livmorhalsen er moden til fødselen slik at den kan gå raskere og lettere. Har selv hatt 4 t med modning hittil, og skal ha den siste i morgen.Har fått en stor økning i kynner-aktiviteten og mye murring i mage og rygg. Ska man ha igangsetting skjer vel det mest sannsynlig kun på sykehuset?

Skrevet

jeg skal paa sykehuset paa overtidskontroll i morgen og haaper de vil gjoere noe for aa hjelpe meg i gang!!! noe maa skje...jeg blir gal....

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg har ikke termin før på fredag men er like utålmodig! Lykke til!

Skrevet

takk... haaper det gaar bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...