Gå til innhold

Noen som vil se hvor stooor jenta mi har blitt nå? =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.emiliajentami.piczo.com! =D

Lille snuppa mi er liksom ikke en baby noe mer, hehe, hun driver jo å krabber rundt her (baklengs, vel og merke).. Hvor har all tiden blitt av?

Noen andre hjemmesider som jeg kan titte på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så nydelig hun er:)

Skrevet

Emilia har så morsomme uttrykk i ansiktet sitt, ler masse jeg :) Skikkelig go`jente :)

Skrevet

Aaaaww... Så nydelig hun er :)

Du kan titte på min.. www.malin-06.piczo.com :))

Skrevet

Så fin hjemmeside! Og nydelig jente!! Du kan gjerne titte på siden vår: www.superdupermaya.piczo.com

Skrevet

Vakringen :) du må bli med på treff en gang du også da! Fredag?

Skrevet

Så søt datteren din er ;)) Å hjemmesiden var utrolig fin =)

Skrevet

Vakker jente har du :S SØTESTE jenta her inne!!

Skrevet

www.baby-johanna.piczo.com

jaja, jeg blir vel ferdig en gang :P

Skrevet

Kjempe fine sider dere andre har også! =D Men Johanna, du må legge ut fler bilder altså hehe! Me want to see!! =D

Mami, neh.. På fredag så kan jeg ikke. Brutter gifter seg på lørdag, og det et stykke unna. Så vi må kjøre vogna til Emilia dit i morgen, for ellers blir det ikke plass til alt det andre styret vi skal ha med i helgen! Og pappa kjører vogna dit sånn i ett tiden. Orker liksom ikke helt å bære på Emi rundt omkring i byen! :P

Mamma24 - tusen takk! =D Du er så søt!! Blir alltid så glad når jeg hører fra deg! =D

Skrevet

Mami,

ser at du har lagt ut flere bilder av Emilia sin pappa, har ting blitt bedre igjen, eller.....?

Skrevet

Sendte deg PM, jeg snuppa! =D

Skrevet

Ikke noe å takke for..Du har vel gode gener..Jenta er jo VAKKER! Hun er helt herlig. Skjønner godt at du er stolt mamma ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...