Gå til innhold

aaahhh..jeg er kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldig lyst at noen slikker meg akkurat nå.helst en jente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan gjerne slikke deg . . . . blir våt jeg nå! Tar meg en tur i dusjen og koser meg med dusjhodet!

Skrevet

kunne du tenkt deg å slikke ei jente?? bare lurer er du hetrofil elle bifil...er selv hetrofil,men tenker hvordan sex me ei jente kunne vært...sikkert herligt:)

Skrevet

det er helt fantastisk, selv om man er heterofil. deilig å slikke ei jente, og bli slikket av ei jente. blir helt våt bare av å tenke på det.

Skrevet

Ja jeg elsker å slikke jenter!! Blir så våt bare med tanken. . . ..

Skrevet

beskriv hvordan du vil slikke ei kåt jente da...

Skrevet

Vil la tunga mi sirkulere over den deilige harde klitten, putte tunga inn i hullet, gni ansiktet mitt fult av de deilige saftene, ta de med meg opp til ansiktet på hun jeg sleiker og rå kline og gni saftene utover, samtidig som hånda mi finner veien ned til den søkk våte fitta, som bare venter på å bli tatt på og sleika på.. Så ville jeg knadd og smakt på de deilige puppene hennes, før jeg igjen fant veien ned til den enormt våte fitta, som bare lengta etter å få tunga mi på seg. Jeg ville la tunga mi sirkulere rundt og rundt, fort og sakte... Ville hatt to fingre inn i fitta, hvor jeg prøvde å stimulere G-punktet samtidig som tunga mi fortsatt sirkulerte over den deilige harde klitten....

Skrevet

Ååååå.... skulle ønske det var jeg som skulle få den behandlingen av deg. Ble sprengkåt av å lese innlegget ditt. Og jeg skal love deg at jeg skulle sendt deg til himmels som belønning. Jeg skulle nytt hver del av kroppen din. Kjent smaken av saftene dine, kjørt deg med en deilig dildo. Og du skulle kommet som du aldri har kommet før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...