hæppi;) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Datteren min er 11 uker. Lurer på når hun kan ha glede av en lekegrind?. Litt tidlig enda kanskje....
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Det varierer vel nok litt. Men det kan være greit å begynne litt tidlig slik at de blir vandt til den kan jeg tenke meg. Vet om flere som også bruker lekegrinda som soveplass på dagen.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Her er lekegrinda allerede i bruk, og frøkna er 3 uker gammel :-) Hun ligger der når jeg gjør ting alene (som f.eks do besøk) der hun ikke kan henge på armen. Hun sover der på dagtid også hvis hun ikke sover ute i vogna. Hun har nemlig lakenskrekk på dagen og nekter å ligge i senga på dagtid. Jeg har satt et sånnt leketeppe med lekebøyler på oppi der, så hun har noe å feste blikket i. Siden det er litt tidlig å ha henne i vippestolen er lekegrinda genial her i huset. Og storebror før ikke bølla med henne, for han rekker ikke ned i grinda :-) Jeg har en sengekant nederst rundt kanten så det ikke trekker så veldig på henne når storebror "glemmer" å lukke døra. Om ikke hun har glede av grinda, så har hvertfall jeg det. Da vet jeg hun ikke kommer noen vei.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Hehe,lille jenta mi på 14uker har så og si vokst opp i leikegrinda si,fordi e har en sønn på litt over 2år som er kjempe int i babyen. Så vi beg å bruke den da vi kom hjem fra sykehuset,da lå ho i vognbagen oppi leikegrinda og sov (nå bruker vi ikke vognbaggen oppi der da). Ho ligger der stort sett hele dagen (når ho ikke er i armene våres,i stolen sin eller i sofaen. Så det er fullt mulig=) Har en sånn grind du kan regulere høyden på,kjempe fin-og e må si at det er det beste kjøpet e har gjort til min lille prinsesse=) har leketeppe speil som en kan henge opp,babygymmen,diverse leker og sånne bilder en kan henge opp, i leikegrinda. Må oxo si at det er veldig gulvkaldt hos oss, så e kvier me til å legge ho på gulvet-da er leikegrinda et supert alternativ:)
hæppi;) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Hvor kjøpte du din, og hvor mye kostet den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå