Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Tror dere det er mulig?? Og selv om dere nå sikkert klikker i vinkel her inne over ideen min så lurer jeg fortsatt på om dere tror det går ann?? hehe
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Det er sikkert mulig,men er du helt teit eller??? Er en grunn for at vannet er der det skal til fødselen starter eller er godt igang!! Mulig det er et tulleinnlegg,og jeg beit på.. Men viss det ikke er det,så syns jeg du bør tenke mer på babyen enn på deg selv!!!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Det gjør det helt sikkert dersom man har litt åpning, men ingen personer med en lite hint av vett i skolten ville vel prøvd noe slikt? ;-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Antar at du bare lurte på om det gikk an...og at du ikke har store planer om å forsøke på noe slikt;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke bare å stikke en finger inn, og vips så går vannet. Du må være moden, med åpning - og denne fostersekken er kjempeseig og vanskelig å få hull på altså. Jordmor bruker et spesiellt redskap for denne hinnesprengningen, og fødselen skal da normalt skje innen to døgn pga risiko for infeksjoner. Dette er IKKE noe du skal forsøke deg på selv altså!! I værste fall kan du sette igang en større blødning i ditt forsøk når du ikke vet hva du gjør...
skjotta Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 det er ogsa mulig a ta abort med en kleshenger... ikke noen god ide, men samt mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå