Gjest Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Søkte en jobb her om dagen og i dag ringte de og innkalte meg på intervju, allerede på onsdag! Vil gjerne ha en 8-16 jobb, nå som jeg er blitt småbarnsmor... Kanskje ikke drømmejobben, men i et firma med gode muligheter når jeg igjen er klar for å jobbe mer... Hmm....ut av ammetåke og på med drakten...hehe... får bare passe på at den er fri for gulpeflekker...
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 he he.... jeg tror det går fint!!!! Lykke til, og gratulerer med rask respons!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 det var rakt da =) går sikkert fint.snart sitter du der med jobb og greier ;o) mulig det er et pluss med tåke innimellom å,hehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Oi så gøy da:-) Det er alltid godt når man klarer å "lande" på gode og praktiske løsninger for familien og seg selv. Om ikke det er akkurat drømmejobben, så er det ihvertfall en drømmesituasjon slik som livet er nå og det er også gull verdt:-) Lykke til!
Karomamma Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Lykke til!! Så spennende, det er i grunnen lurt å komme seg inn et sted og ta det litt etterhvert
Travelmor Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Ammetåka letter nok nå. Det er jo godt å få så positive tilbakemeldinger kjapt! Lykke til! Skal krysse fingre for deg!
allerhelstNorge Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Oj, så gøy da!!! Det går sikkert kjempe fint. SYnes det høres litt ut som en drømmejobb jeg, når det er gode muligheter for utvikling når man ønsker det senere....... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå