Lille Trille 2015 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hei på dere . Er nå kommet i uke 23 og jeg har kjent spart i magen fra ca uke 18. Nå i uke 23 kan man derimot se aktiviteten på utsiden også - Magen er begynt å "hoppe" Babyen er ikke aktiv hele dagen, men spesielt på formiddagen og på kveldstid er det aktivitet. Veldig artig å ligge på sofaen på kveldstid og se på at magen hopper rundt omkring... Flere som opplever dette for tiden eller
conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Ja, da er vi to.) Det er gøy med sånne hopp:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 hihi ja dette er gøy.. er i min uke 25 nå.. 24+3 er jeg vel idag har vel sett dette i noen uker.. er kjeeeempe gøy:D Ble helt forskrekka første gang jeg såg det.. hehe:P
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 så kjekt;) samme som meg da.. hehe. eg er 21+1 nå. merket det rundt når eg var 18 uker eller noe.. min er mest aktiv når eg sitter på bussen på veg til skolen. hehe
Caelyn Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Samme her, så det i uke 23. Sitter og titter hver dag nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå