ormeynglet Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Tuppa her har et voldsomt suttebehov, så tenkte kanskje det kunne hjelpe litt. Hun er bare 2 mnd enda, men når kan man begynne å introdusere frukt på denne måten da, og hvor kjøper man disse?
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Vet ikke om du tenker på det fruktnettet de selger på feks babyshop for 99 kr, men der kjøpte jeg et slikt et og snuppa har brukt det siden hun var 8 mnd. Hun er noe liten for alderen så passet ikke før nå, men ser andre tar de i bruk fra rundt 6 mnd alder Bare å prøve seg frem det !
ormeynglet Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Tenkte på sånn fruktnett ja. Er en god stund før jeg kan prøve det på tulla her da forstår jeg. Takk så mye for svar:)
hårsår Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Du kan begynne når du vil! Det er likevel en fordel om hun kan holde selv, men dersom du gidder å holde den for henne er det ingen hindring for å begynne nå! Vi begynte når tulla var ca. 3-4 mnd. Hadde ikke fått tak i før. Det er ingenting som de kan sluke eller sette i halsen, så den er ikke farlig selv om de er små. Et forslag til å fange interessen deres er å gnure fruktbiten når den er oppi nettet, slik at smaken setter seg i nettet. Da begynner de å suge og smile med èn gang =)
ormeynglet Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 Åja, da skal jeg skaffe meg et slikt nett så kanskje fingrene hennes får litt avlastning:) Hun tar ikke smokk ordentlig og jeg vil heller ikke være smokken hennes hele tiden. Takk takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå