Gå til innhold

Hissigpropp..

babybooooom-OG Alisha babyen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene nå vært så forferdelig humørsyk, at det ikke ligner grisen. Typisk sånn mensen sur og irritabel. Jeg har vært blid som en sol gjennom hele svangerskapet og ledd og vært direkte koselig og ha med og gjøre. Har ikke vært sur en eneste dag, faktisk.

Mannen min og jeg har snakket om det, og han sa at du må være verdens snilleste gravide kvinne. Jeg var faktisk mer sur og gretten før jeg ble gravid. hehe Men de siste dagene nå, så kjenner jeg at det brenner inni meg av den minste ting, og jeg hisser meg så til de grader opp..merkelig.. Når jeg ikke har vært sur på 35 uker lissom..hehe, det måtte vel komme før eller senere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første mener du vel SLIMPROPP?! ;) kødda

Menne... Går det an å sykmeldes for *humørsyken* tro? ;)

Rrrrrrring!!!!! "Hei, det er NN. Kommer ikke på jobb i dag jeg. Har vært humørsyk siden i går kveld. Sikkert bare forbigående, men jeg tar en 3-dagers jeg. Så er jeg sikker". Klikk.

;)

Skrevet

babybooom

Jeg har det litt likt som deg,bare at jeg er 39+3 idag...

HAr fått masse positiv tilbakemelding fra mannen min at jeg har vært særdeles grei å ha med å gjøre,inegn syting og bare snill og grei...

Men igår og idag kjenner jeg at jeg blir mer og mer irritert når ikke babyen vil ut.... Hadde en bomtur til føden natt til søndag,og ble så skuffa da det ikke var rier jeg hadde,og måtte reise hjem igjen..

Prøver så godt jeg kan å ikke la det gå ut over noen,og tror egentlig jeg lykkes med det da..

Men er jævla irritert på at jeg må ha sånne vonde kynnere som ikke fører noe sted.... Grrrrrrr

Skrevet

HEHEHE... Ja, ikke sant...jeg kan liksom ikke sette ord på hvorfor jeg er irritert, bare blir det over den minste ting..hehe jaja, litt får vel disse mennnene tåle...hehe ja, det hadde vært noe å bli sykemeldt for slimproppen ehh, jeg mener hissigpropp syndromet.. Men får håpe det skjer noe med deg den nærmeste tiden, kan tenke meg den følelsen man går rundt med i uke 39 med fullt av vonde kynnere..æsjameg...krysser fingrene og blåser litt fødestøv på deg... =) hvordan har svangerskapet deres ellers vært? Mitt har vært som en dans på roser, som man sier..ingen plager i det hele tatt, bortsett fra noen h....... vonde ribbein..litt redd for at "straffen" blir en helt forferdelig fødsel...uff, håper ikke det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...