Gå til innhold

Noen som har vært på 3d ul i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit på torsdag - gleder meg! Hadde dere en bra opplevelse? Var det verdt de 1000 kronene? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva får en med seg av bilder ol? Får en med seg film? Hvor lenge varer en sånn "time"?

Skrevet

Hva gjør du for å få 3D? Jeg har fått time på Haukeland 31. mai, men antar at det er den "vanlige" UL....har veldig lyst på 3D! Må jeg ringe og bestille eller??

Skrevet

Er kommet en privat klinikk i Bergen som heter Aktiv helse som har 3d-ul, er der vi har bestilt. Koster 1000,- og bestilte time i går og kommer til allrede på torsdag, så det gikk jo kjapt:o) Har 3d på KK også, men går ikke an å bestille det - er bare noen få utvalgte som får det der...ikke vet jeg hvorfor og hvordan de bestemmer hvem som får det...en venninne av meg fikk det på den ordinære ul`er for eks. og en annen venninne av meg var med i et forskningsprosjekt og fikk mange 3d-ul`er.

Nr. til Aktiv helse er 55 54 40 90.

Skrevet

jeg har kjempe lyst!! Hvor langt ca må man ha kommet for og få sett mest?

Skrevet

Majorstua klinniken har avdeling i bergen også... de beste bildene får man etter uke 24... :)

Skrevet

Hun jeg snakket med sa det ideelle er mellom uke 24 og uke 32. Jeg er 29+2 når jeg skal på torsdag:o)

Skrevet

Det er vel samme sted tror jeg - ved siden av legevakten...

Skrevet

gleder meg!! Da skal jeg ta og bestille en time=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...