*Villekulla* Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Har mange mammabukser med stoffkant øverst (sånne H&M bukser). De er superbehagelige når de er nyvasket og sitter godt på magen. Men etter noen timers bruk sklir de ned hele tiden. Jeg må gå og hale og dra de opp ørten ganger daglig. Men siden disse er mer behagelige enn de buksene som er ekstra lange foran bruker jeg de. Noen som har tips til hvordan jeg kan få disse buksene til å holde seg på plass?
nasse76 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har to mammabukser fra H&M. De har et strikk på innsiden i linningen på buksen som strammes og festes på en knapp. Tok litt tid før jeg fant de, men buksene sitter mye bedre nå
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Kjøpe en str. mindre?? Eller stramme inn strikken øverst?? Jeg er blitt så stor nå at noen av buksene er begynt å stramme over magen. Ikke lett dette med mammatøy!!
*Villekulla* Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Jeg må ha den str. pga store lår og rompe skjønner du. Men kanskje de passer bedre når magen blir større
StineMor_2007_ Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 har en sånn mammabukse jeg oxo... jeg bruker et belte da holder den seg litt mer oppe:) funker på meg...
Pottemor og lillemann Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Har merket at det hjelper når jeg smører inn magen med skikkelig seig krem, jeg gjør det uansett for å prøve å forebygge strekkmerker. Jeg bruker bodyshop olive butter eller nivea creme i blå boks, funker i alle fall på meg. Må sikkert vaske buksene litt oftere da...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jepp, har samme problemet. Måtte kjøpe en bukse (Mamalicious) som egentlig er litt for stor, for å få plass til lår og rumpe. Og har en følelse av at den sklir ned... Drar og drar hele tida. Skal prøve tipset med belte, nå er det jo mulig å få tak i strikkbelter også.
Minimio Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har kjøpt mine bukser fra et merke som heter Formes (kan kjøpes på Ni Måner på Sandvika Storsenter). De har behagelig og solid strikk. Men det er klart at siden de er beregnet å holde hele veien til en høygravid-mage virker de litt "løse" nå med en gang. Jeg også drar i dem i løpet av dagen. Jeg setter i en sikkerhetsnål nå i begynnelsen. Forrige gang hadde jeg ingen problemer på slutten med buksen som sklir ned for da en magen så stor uansett. Selv synes jeg det var verdt å investere i et par gode bukser (Formes er litt dyrere enn H&M) og heller kjøpe spreke topper fra H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå