Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sambo og jeg sitter og snakker med SM ogSF ang dåpen til vårt nye tilskudd.

vi snakker om hvem vi vil ha til middagen og hvem som skal komme til kaffe og kaker.

Da ble SM snurt da vi sa at vi gjerne vil ha våre tanter og onkler til kaffen for det ble så koselig.

Fikk streng beskjed om at sånn var det ikke i deres familie og at selvom tanter og onkler sikkert kom, var det ikke for at de hadde lyst, men rett og slett fordi de ble tvunget til det!!

Ble litt irritert selv jeg da og sa det at jeg har vært i dåp og konfirmasjon til mine søskenbarn (invitert av tanter og onkler) og det var veldig koselig.

sa oxo at min sambo fikk gjøre som han ville, men JEG ville ihvertfall invitere de og ferdig med det!

heldigvis sa min sambo det at han mer enn gjerne ville avslutte denne tradisjonen med å ikke inbvitere tanter og onkler og at de ville få invitasjon og om de ville komme var det bare koselig.

oioi...

unhappy SM... hehe...

1-0 til svigerdatter!!!!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at duog samboeren din er enig! Sammen er man sterke - også overfor sviger"monsteret"!!!

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg bor på vestlandet blitt samboer med en som bor i et hundgammelt hus hvor jeg ikke ønsker besøk av venner og slekt. Det blåser inn i huset, takstein ramler ned, takrenna henger på halv tolv, det er gølvkaldt her og råtne vinduskarmer, fukt her og der. Her bor vi med ei datter på 1 år.. Vi har planer om å bygge hus, men utsatt. Nå har sv.mor blanda seg inn her også: renta er for høy, hun syns vi skal bo her hun !!! De bor på andre sida av fjøset her og får med seg det meste dessverre.

Så da vi hadde barnedåp i fjord, så ble det til min familie, 65 mil unna :)))) Det ble ikke tatt godt imot !!! Blir vi flere, så blir dåpen fortsatt 65 mil unna hvis vi ikke har ordentlig hus. Og no enda et problem: vi får ikke bygge der vi ønsker, for det bestemmer svigerfar !!!

Om jeg i det hele tatt orker å bo her, det tviler jeg på. Så besteforeldre; flott at dere overinnvolverer dere .... Jeg bor ikke i dette vepsebolet her mye lenger.

Be hvem søttan dere vil. Det er deres og barnet deres sitt selskap !!! Ikke besteforeldrene sitt. Ønsker de ikke å se folk, så får de holde seg hjemme, syns jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...